marți, 16 noiembrie 2010

Sui generis!

Doar pentru că vrei să reflecți trufie în priviri nu înseamnă că mă voi pierde în mânie,absurd și patetism conduse la violență,răzbunare,idei ce ulterior vor fi dărâmate de trecerea inexorabilă a timpului.

      Escamotarea culmilor pe care te-ai așezat reprezintă pentru tine imposibilul de natură negativistă devenit realitate.

      Osteneala te-a cuprins in mrejele ei ,dar tu negi asta cu desăvârșire! Și tot nu ai realizat că nu oricine poate transforma „răutatea” într-o calitate... ți-a lipsit dexteritatea și spiritul inițiator. Te macină conștiința iar somnul nu te mai eliberează de stresul încleștat adânc în corpul tău.

      Urlii subit dar eu nu te aud (nu vreau).Purtarea ta și gesturile tale îmi contopesc perfect dezgustul și neseriozitatea.Mă eschivez facil de scanteile pe care mi le-arunci în încercarea ta nefirească de a-mi părea superior. Mișcări necontrolate ale gatului îti demască greutatea cu care faci fată presiunilor ratiunii...doar tu nu ești introvertit.

      Ți-ai omorât nopțile de odihnă încercând să-mi deslușești atitudinea introvertită crezând că ascunde ostilitate amară și frivolitate.Te amăgeai singur gândindu-te cum te vei bucura tu de mâhnirea mea.Sperai să mă înec cu dezamăgire,să regret cumplit că sunt o falsă actriță și să te felicit pentru reușita ta măreață.Eronat!

      Toată exhibiția asta anostă,probabil, îți aduce ție deliciul preeminentei si-i oferă maleficului (asemănat superficial de bine cu un copil) din tine hrana de mult ravnită. Atitudinea ta dezlănțuie î n fiecare zi un show neverosimil,provocănd publicului un morman de sentimente batjocoritoare.

      Ți-ai pierdut mințile în dramatica încercare de a deține controlul asupra tuturor ființelor umane ce te înconjoară iar tragicul îi sapă minții tale o groapă neagră ce îți va împiedica gândurile să te salveze

      Nefastul tău lamentabil grăiește în locul meu deajuns măcinându-ți perseverența într-un stadiu critic.Nu ți-ai pierdut naivitatea,maturizarea nu te caută să îți filozofească despre viața ce-o ai în față,ești incă un copil iar jocul tău e pură exuberanță.Nu-ți vei uita lumea ludică în care trăiești prea curând,in mine vei găsi provocări ce-ți vor da de furcă tot mai des.

      Nu-ți pierde cumpătul...poate într-un ceas târziu de vară,judecata ta îți va confirma teoremele pe baza demonstrației.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu